چگونه از تصاویر GIF در اینستاگرام استفاده کنیم؟

instagram

تصاویر GIF از محبوبیت بالایی در میان افراد به خصوص کاربران شبکه های اجتماعی برخوردار هستند .متاسفانه اینستاگرام که محبوب ترین شبکه اجتماعی این روزها محسوب می شود ، به صورت بومی از این نوع تصاویر متحرک پشتیبانی نمی کند و برخلاف فیسبوک در این جا برای ارسال تصویر گیف کار ساده ای پیش رو ندارید .


بنابراین برای این که بتوانید GIF ها را روی اینستاگرام منتشر کنید ، یک راه حل بیشتر ندارید و آن هم تبدیل فایل گیف به یک فایل ویدیویی می باشد .بعد از انجام این کار می توانید به راحتی تصویر انیمیشنی خود را همانند یک ویدیو در اینستاگرام یا قسمت استوری آن آپلود کنید .

Giphy یک اپلیکیشن محبوب برای تصاویر GIF می باشد که احتمال برخی از شما تاکنون با آن کار کرده اید .در Giphy علاوه بر این که به یک کتابخانه قوی و غنی از تصاویر گیف دسترسی خواهید داشت ، این امکان را دارید که به سرعت این تصاویر را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید و فرآیند تبدیل فایل به ویدیو در این برنامه به صورت خودکار انجام خواهد شد .

پس از این که تصویر گیف دلخواه را در این برنامه پیدا کردید ، روی آن ضربه بزنید و سپس روی آیکن اشتراک گذاری که به شکل یک هواپیمای کاغذی می باشد ، ضربه بزنید .در صفحه بعد می توانید گزینه اینستاگرام را که به رنگ بنفش می باشد را انتخاب کنید .حالا در صفحه بعد برای ارسال تصویر به عنوان یک پست در فید اینستاگرام گزینه Feed و برای ارسال به عنوان یک استوری گزینه Story را انتخاب کنید .

 تصاویر GIF در اینستاگرام

تعداد زیادی از برنامه ها و وب سایت وجود دارند که می توانید از آنها برای ارسال GIF در اینستاگرام استفاده کنید .Tenor یا ImgPlay دو گزینه جانشین خوب برای Giphy می باشند اما به طور کلی Giphy دارای گسترده ترین منبع تصاویر گیف و ساده ترین روش برای این کار می باشد .

مطلب مرتبط » بهترین روش های ساختن فایل GIF در گوشی هوشمند و کامپیوتر

چگونه از تصاویر گیف استوری شده بر روی فید اینستاگرام استفاده کنیم ؟

در قسمت استوری های اینستاگرام از برچسب ها یا استیکرهای GIF پشتیبانی خواهد کرد و این امکان را می دهد تا این استوری ها را به عنوان یک پست هم به اشتراک بگذارید .برای این کار وارد قسمت ارسال استوری شوید و در صفحه دوربین روی نماد صورتک با لبخند ضربه بزنید و از میان گزینه های مختلف ، GIF را انتخاب کنید .

حالا در این صفحه می توانید استیکرهای محبوب را مشاهده یا با استفاده از کلمات کلیدی یک استیکر مورد نظر را جست و جو کنید .پس از پیدا کردن گیف مورد نظر روی آن ضربه بزنید و با اعمال تنظیمات دلخواه استوری را ارسال کنید .

 تصاویر GIF در اینستاگرام

سپس می توانید از قسمت استوری های ذخیره شده خود ، آن را برای فید خود نیز ارسال کنید .البته در این مورد کمی مشکل وجود دارد چرا که GIF ها باید بیش از سه ثانیه اجرا شوند در غیر این صورت اخطاری به شما نمایش داده می شود، مبنی بر این که نمی توانید از استوری در فید استفاده کنید چرا که فیلم به اندازه کافی طولانی نیست .

منبع digitaltrends



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *