دانلود کنید : بهترین تصاویر پس زمینه ویندوز 10 با وضوح 4K

تصاویر زمینه ویندوز 10

ویندوز 10 نیازی به معرفی ندارد زیرا محبوب ترین سیستم عامل رایانه است.مایکروسافت مرتب به روزرسانی های جدیدی را برای کاربران این سیستم عامل منتشر می کند که هر از گاهی هم این به روزرسانی ها تغییرات ظاهری را به دنبال دارند اما هنوز تصاویر پس زمینه ویندوز 10 خیلی محدود است و نیاز است تا خودتان تصاویر با کیفیتی را دانلود کنید .


به طور پیش فرض ، فقط چند تصویر زمینه در ویندوز 10 موجود است. احتمالا باید در به روزرسانی های آینده شاهد اضافه شدن تعداد تصویر زمینه جدید باشیم اما باز هم این تصاویر نخواهند توانست نیاز و سلیقه همه کاربران را پوشش دهند .بنابراین شما همچنان نیاز به پیدا کردن تصاویر با کیفیت و مورد علاقه خود از اینترنت خواهید داشت .

بیشتر خوانید : تقویم سال 1403 شمسی برای اپلیکیشن گوگل Calendar منتشر شد

همان طور که می دانید تعداد نامحدودی والپیپر در محیط اینترنت برای ویندوز موجود است که انتخاب گزینه مورد علاقه در میان این همه گزینه برای شما سخت خواهد بود .در این مطلب ما تعدادی تصویر زمینه بسیار با کیفیت برای ویندوز 10 آماده کرده ایم که کار شما برای انتخاب یک یا چند تصویر زمینه مناسب را راحت تر می کند .

در این مجموعه که تعدادی از آنها را برای نمونه در بالا مشاهده می کنید ، تمام تصاویر با وضوح بالای 4K یا 2K هستند و مناسب برای اکثر لپ تاپ ها و مانیتورها که استاندارد تصویر 16:9 را در قالب افقی را به نمایش می گذارند .در این مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 10 ، عکس هایی با مناظر طبیعی ، هنری ، سرگرمی ، ورزشی ، انتزاعی و غیره را می توانید پیدا کنید.

برای دانلود یکجای این تصاویر می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و پس از خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده (ZIP) هر کدام را که خواستید از منوی Personalize انتخاب و روی دسکتاپ خود تنظیم کنید .

مناسب برای : رایانه و تبلت
تعداد : 36
وضوح : 3840*2160 پیکسل
حجم فایل : 28 مگابایت

در پایان همیشه می توانید برای دانلود جدید ترین تصاویر پس زمین موبایل و رایانه به این صفحه از وب سایت پایلوت مراجعه کنید .

منبع ytechb



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *