تصویر زمینه های ios 18 را همین الان دانلود کنید

تصاویر پس زمینه ios 18

اپل مثل همیشه در کنفرانس توسعه دهندگان سال 2024 از جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS رونمایی کرد.امسال نسخه جدید آی او اس با تغییرات زیادی داشته که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت و همچنین تصویر زمینه های ios 18 را هم می توانید در ادامه با کیفیت بسیار بالا دانلود کنید


iOS 18 یک آپدیت بزرگ و مهم برای گوشی های آیفون خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد در اواخر شهریور ماه برای دستگاه های واجد شرایط ( از آیفون XR تا آیفون 15 ) منتشر خواهد شد .اپل برای اولین بار در این نسخه از آی او اس استفاده از هوش مصنوعی که آن را Apple Intelligence نام گذاری کرده ، را شروع کرده و این جدیدترین حوزه رقابت میان بزرگان صنعت موبایل خواهد بود.

نکته مهم این است که هوش مصنوعی اپل که در همکاری با شرکت Oppen AI توسعه یافته ، در ابتدا فقط برای آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس در دسترس قرار خواهد گرفت .همانند دیگر مدل های هوش مصنوعی مولد ، هوش مصنوعی اپل هم به کاربران برای نوشتن و قابلیت های زبانی و همچنین تولید تصاویر و دستیار صوتی سیری کمک خواهد کرد .

اپل در این نسخه از iOS امکانات سفارشی سازی جدید زیادی را اضافه کرده است که به کاربران امکان تغییراتی از جمله تم صفحه اصلی ، رنگ و اندازه آیکون ها و ویجت ها را در صفحه اصلی خواهد داد .یکی از ویژگی های بسیار کاربردی که اپل اکنون آن را در اختیار کاربران قرار داده ، قابلیت مخفی کردن یا رمزگذاری برنامه هایی است که می توانند حاوی اطلاعات حساس باشند .

منوی مرکز کنترل آیفون با این نسخه از iOS یک اصلاح مهم دریافت می کند و مثل صفحه اصلی امکان تغییر چیدمان و اندازه کنترل ها را می دهد و همچنین هر کاربر می تواند گروه های کنترل شخصی خود را ایجاد کند تا با یک کشیدن سریع به پایین به آنها دسترسی پیدا کند .

پشتیبانی از پیام رسانی RCS در نهایت به کاربران اندرویدی هم امکان استفاده از قابلیت های iMassage را خواهد داد .بازطراحی برنامه Photos ، حالت بازی و صفحه تنظیمات جدید از دیگر ویژگی های مهم iOS 18 می باشند که هر یک می تواند تجربه کاربری لذت بخش تری را به شما بدهد .

فارغ از تمام این ویژگی ها ، این به روزرسانی هم مثل همیشه شامل تصاویر پس زمینه جدیدی است که همان طور که در تصاویر پیش نمایش زیر می بینید ، از یک طراحی انتزاعی با سایه های رنگی جذاب برخوردارند .

سال گذشته اپل تصاویر پس زمینه iOS 17 را تنها در دو نسخه ارائه کرده بود اما امسال هشت تصویر زمینه ارائه شده که در ادامه می توانید این تصاویر پس زمینه زیبا را در قالب یک فایل زیپ شده با بالاترین کیفیت دانلود و استفاده کنید .همچنین تصاویر پس زمینه iPadOS 18 هم برای دانلود در دسترس هستند که می توانید از آنها بر روی تبلت یا صفحه دسکتاپ رایانه خود استفاده کنید .


جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *