چکار کنیم تا در آزمون ورودی مدارس سمپاد پذیرفته شویم؟

قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان

یک دانش آموز پایه ششم یا نهم که می‌خواهد در آزمون تیزهوشان شرکت کند دغدغه‌های بسیار زیادی دارد و سوالات مختلفی ذهن او را درگیر می‌کند. این آزمون، آزمونی سرنوشت ساز است و آمار نشان می‌دهد که ۶۷ درصد از افرادی که رتبه‌های برتر کنکور را به دست آورده‌اند در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده‌اند. قبولی در آزمون تیزهوشان کار بسیار دشواری نیست اما لازم است با نحوه درس خواندن و آمادگی برای این آزمون آشنا باشید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم افرادی که به طور متوسط هر درس را بالای ۵۰ درصد بزنند، و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم افرادی که حداقل درصد آنها در هر درس ۲۰ درصد باشد در مدارس تیزهوشان پذیرفته خواهند شد.

از آزمون تیزهوشان جا نمانید!

اولین نکته مهمی که داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به آن دقت کنند ثبت نام در آزمون طبق اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش می‌باشد. آزمون ورودی تیزهوشان هفتم در تاریخ پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ و آزمون ورودی پایه دهم در تاریخ جمعه ۱ تیر ماه برگزار می‌شود.

برای قبولی در آزمون هر روز چقدر درس بخوانیم؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان مدت زمانی است که باید روزانه به مطالعه دروس اختصاص دهند. مدت زمان لازم برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد و این موضوع به میزان تمرکز، سرعت یادگیری و نحوه آموزش برمی‌گردد. برخی از دانش آموزان روزانه بیش از ۸ ساعت را به مطالعه اختصاص می‌دهند. برخی دیگر از قبول شدگان نیز بیان کرده‌اند که با روزی دو ساعت درس خواندن ولی با تمرکز بالا توانستند نمره لازم برای قبولی را کسب نمایند. بنابراین نحوه مطالعه، تجربه مدرس و انتخاب منابع درست اهمیت بیشتری از زمانی که به درس خواندن اختصاص می‌دهید دارد.

مناسب‌ترین منابع برای جمع ‌بندی آزمون تیزهوشان

داوطلبانی که دروس لازم برای آزمون تیزهوشان را مطالعه کردند و در یک ماه زمان باقیمانده می‌خواهند مطالب را جمع‌بندی کنند باید به سراغ بهترین منابع ممکن بروند. یک منبع معتبر برای آزمون تیزهوشان باید علاوه بر مرور مطالب مهم آنها را به شکلی بیان کند که دانش آموزان بار دیگر آن را بیاموزند. همچنین این منبع باید بتواند در زمان کوتاهی حجم اطلاعاتی که شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان باید بدانند را بیان کند.

ویدیوهای آموزشی آی نو که به طور اختصاصی برای آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم آماده شده است بهترین منبع موجود برای مرور و یادگیری است. شما می‌توانید با آی نو، آمادگی همه جانبه برای ورود به مدارس تیزهوشان را داشته باشید.

هنوز فرصت هست تا برای آزمون آماده شوید!

اگر تاکنون دست به کار نشده‌اید و یا آنطور که باید اقدام به مطالعه نکرده‌اید می‌توانید با آی نو در کمتر از ۳۰ روز در آزمون تیزهوشان قبول شوید. این یک شعار نیست بلکه یک جمله خبری است.

دانش آموزانی که می‌خواهند در آزمون تیزهوشان آماده شوند بسته به میزان مطالعه خود باید بدانند که در مدت باقیمانده چه کنند تا قبول شوند. آی نو یک مدرسه مجازی است و ویدیوهای آموزشی با کیفیت را ارائه می‌دهد. ویدیوهای آموزشی توسط مدرسین مجرب و متخصص تهیه شده تا دانش آموزان مستعد را برای قبولی در آزمون تیزهوشان آماده کنند.

قبولی در آزمون سمپاد

کیفیت آموزش و کیفیت یادگیری بسیار مهم‌تر از مدت زمانی است که به مطالعه اختصاص می‌دهید. بنابراین شما می‌توانید با روزی دو ساعت و نیم یادگیری با آی نو، برای آزمون تیزهوشان آماده شوید. شرط لازم و کافی آن است که در این مدت زمان تمرکز کامل داشته باشید و مطالب را در ذهن خود بسپارید.

تهیه اشتراک تیزهوشان آی نو

ویدیوهای آموزشی آی نو توسط مدرسین مجرب و برتر تیزهوشانی تهیه شده است و زمان و انرژی زیادی برای آماده سازی این ویدیوها صرف شده است. می‌توان کیفیت ویدیو‌های تهیه شده در مدرسه مجازی آی نو را نسبت به دیگر ارائه دهندگان محتواهای این چنینی به دلایل زیر برتر دانست.

کیفیت بالای ویدیوها
ترتیب و طبقه بندی مطالب
حضور مدرسین با تجربه تیزهوشانی و مدارس برتر تهران
ارائه محتوای کامل و فشرده (ارایه حجم بالای مطالب در زمان کوتاه و بدون اتلاف وقت)
بررسی موشکافانه تست‌های تیزهوشانی
آشنایی با شیوه طراحی سوالات تیزهوشان
آنالیز آزمون‌های تیزهوشان سال‌های گذشته
برای استفاده از ویدیوهای آموزشی تیزهوشان لازم است اشتراک تیزهوشان این مجموعه را تهیه نمایید. اشتراک تیزهوشان به صورت یک ماه سه ماهه و شش ماهه ارائه شده است تا بسته به مدت زمان باقی مانده به آزمون بتوانید با حداقل قیمت به محتوای آموزشی با کیفیتی دسترسی داشته باشید. همچنین آی نو این امکان را برای مشترکین خود گذاشته است تا در صورت عدم رضایت از اشتراک ویدیویی بتوانند تمام وجه پرداختی خود را پس بگیرند. این موضوع تضمینی بر کیفیت بالای فیلم‌های تهیه شده در این مدرسه مجازی می‌باشد.


جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *