نحوه اشتراک گذاری شبکه وای فای با کد QR در گوشی های سامسونگ

wifi-password show

یکی از ویژگی های جدید و بسیار مفید در سیستم عامل اندروید 10 ، امکان اشتراک گذاری شبکه وای فای از طریق کد QR است .شما می توانید به کمک این قابلیت بدون این که نیازی به نوشتن یا گفتن رمز عبور وای فای به دیگران داشته باشید ، به سادگی آنها را به اینترنت وای فای خودتان وصل کنید .


سامسونگ در رابط کاربری دستگاه های خود تغییرات زیادی نسبت به آن چیزی که در اندروید خام ( مانند گوشی های گوگل پیکسل و نوکیا ) وجود دارد ، انجام می دهد اما این دلیل نمی شود که کاربران این گوشی های ویژگی های مفید و جدید را از دست دهند .

بیشتر بخوانید : تقویم سال 1403 شمسی برای اپلیکیشن گوگل Calendar منتشر شد

اشتراک گذاری شبکه وای فای در گوشی های سامسونگ همانند دیگر گوشی های اندروید 10 ساده است .برای این کار ابتدا مطمئن شوید که به وای فای متصل شده اید .سپس به قسمت Wi-Fi ( وای فای ) در برنامه تنظیمات دستگاه بروید و روی آیکن چرخ دنده تنظیمات در کنار نام شبکه وای فای متصل ، ضربه بزنید .

اشتراک شبکه وای فای با بارکد

در این صفحه روی دکمه کد QR در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.اکنون یک بارکد برای اسکن کردن توسط دستگاه دیگر به شما نشان داده می شود .اکنون برای اسکن کردن این کد گزینه های مختلفی پیش روی شما است .

مطلب مرتبط » آموزش به اشتراک گذاری رمز عبور Wi-Fi با استفاده از بارکد

ساده ترین راه برای اسکن کد QR این است که برنامه دوربین را باز کنید و آن را مقابل کد قرار دهید .سپس Bixby Vision کد را برجسته می کند و با ضربه زدن روی آن می توانید به شبکه وای فای متصل شوید .روش دیگر این است که به قسمت وای فای ( اتصالات) در برنامه تنظیمات دستگاه بروید و از قسمت بالا روی دکمه کوچک کد QR در کنار آیکن سه نقطه ، ضربه بزنید و کد را اسکن کنید .

اسکن کردن کد QR برای اتصال به وای فای

همچنین در صفحه اسکنر شما یک آیکن کوچک گالری وجود دارد .این برای این است که اگر کسی برای شما کد QR شبکه خود را از طریق یک برنامه پیام رسانی برای شما ارسال می کند ، بتوانید با اسکن کردن آن به شبکه وصل شوید .( در صورتی که در محدوده پوشش دهی وای فای باشید )

به طور کلی این می تواند برای صاحبان رستوران ، کافه یا مکان هایی که اینترنت وای فای عمومی به مشتریان خود ارائه می کنند ، بسیار مفید باشد .

منبع androidpolice



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *