آیفون های 2019 از قابلیت شارژ بی سیم معکوس برخوردار خواهند بود

iphone next gen feutchers

مطابق اطلاعاتی که از زنجیره تامین آیفون های اپل بدست آمده است آیفون های 2019 که احتمالا با نام آیفون 11 معرفی خواهند شد ، از قابلیت شارژ بی سیم معکوس برخوردار می باشند و کاربران می توانند از این ویژگی برای شارژ کردن اپل واچ و دیگر گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند ، استفاده کنند .


قابلیت شارژ بی سیم معکوس مبتنی بر استاندارد Qi در سال 2015 توسط IDT معرفی شد و حالا این ویژگی در گوشی هایی مانند هوآوی میت 20 پرو و گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ به کار گرفته شده است .

حالا بر طبق اطلاعات بدست آمده اپل این قابلیت را در نسل آینده آیفون های خود به کار خواهد گرفت تا کاربران امکان شارژ کردن اپل واچ و دیگر دستگاه هایی که از استاندارد Qi بهره می برند ، با استفاده از آیفون خود را داشته باشند .گفتنی است که پیش تر مینگ چی گو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، پیش‌بینی کرده بود که آیفون ۱۱ مجهز به این قابلیت خواهد بود.همچنین نسل دوم هدفون های ایرپادز اپل هم با کیس هایی مجهز به قابلیت شارژ شدن بی سیم روانه بازار خواهد شد .

Image result for Wireless PowerShare
گلکسی اس 10 Wireless PowerShare

اپل همچنین قصد دارد در آیفون های 2019 از شارژر 18 واتی و کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C هم استفاده کند که این تغییرات می تواند منجر به افزایش سرعت شارژ شدن آیفون های نسل آینده شوند . در حال حاضر آیفون‌ها با کابل USB-A و شارژر 5 واتی عرضه می‌شوند .گفتنی است که این شارژرها که به همراه آیپد پرو عرضه شده است به صورت جداگانه هم با قیمت حدود 50 دلار به فروش می رسند .

مطلب پیشنهادی : نکات و ترفندهای کار کردن با آیفون های سری X

در نهایت به نظر می رسد اپل در آیفون های 2019 از همان پورت لایتنینگ استفاده خواهد کرد و خبری از پورت USB-C نخواهد بود .آیفون های نسل آینده اپل در شهریور ماه 98 معرفی خواند شد و انتظار می رود این آیفون ها به دوربین سه گانه پشتی هم مجهز باشند .

منبع gsmarena



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *