نحوه تغییر خودکار تصویر زمینه گوشی اندروید براساس زمان روز

تغییر خودکار تصویر زمینه گوشی

تغییر تصویر زمینه یکی از ساده ترین کارهایی است که شما می توانید برای تازه نگه داشتن گوشی خود انجام دهید .با این حال تغییر خودکار تصویر زمینه براساس زمان روز می تواند از یکنواختی صفحه نمایش گوشی شما در طول یک روز هم جلوگیری کند .


شما می توانید برای این منظور از چند روش استفاده کنید اما ساده ترین راه ، استفاده از یک تصویر پس زمینه زنده است که به طور خودکار براساس زمان روز تغییر کند .یعنی در این جا به جای این که تنها یک تصویر ثابت نمایش داده شود ، تصویر به صورت پویا تغییر می کند .

چگونه یک تصویر زمینه زنده را تنظیم کنیم ؟

این کار در تمام دستگاه های اندرویدی به طور کلی یکسان است اما ممکن است بسته به سازنده دستگاه شما ، کمی متفاوت باشد .با این حال مراحل زیر شما را برای این کار راهنمایی می کند .

1.انگشت خود را روی یک قسمت خالی در صفحه اصلی ( هوم اسکرین ) فشار دهید و نگه دارید .
2.از منوی ظاهر شده روی گزینه Styles & Wallpapers ( تم و کاغذ دیواری ) ضربه بزنید .

تنظیمات تصویر زمینه گوشی های اندروید

4.صفحه تنظیم تصویر زمینه ممکن است در گوشی های مختلف اندرویدی متفاوت باشد اما در تمام آنها گزینه Live Wallpapers ( تصویر زمینه زنده ) وجود دارد .روی این گزینه ضربه بزنید.
5.در این صفحه روی یکی از نمونه ها ضربه بزنید تا پیش نمایشی از آن روی صفحه نشان داده شود .

 تغییر تصویر زمینه گوشی اندرویدی

6.روی دکمه Set Wallpaper ( تنظیم تصویر زمینه ) ضربه بزنید و سپس گزینه قفل صفحه یا صفحه اصلی را انتخاب کنید .

تصاویر پس زمینه زنده با قابلیت تغییر در طول روز

تعداد کمی از پوسته های سفارشی اندروید هستند که شامل یک چنین تصویر زمینه هایی می باشند اما اگر گوشی شما چنین تصویر زمینه ای را ندارد ، باید آن را از گوگل پلی استور یا فایل APK آن را روی دستگاه خود نصب کنید .در ادامه ما سه مورد از آنها را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم .

نکته مهم : اگر پس از نصب فایل ، نتوانستید تصویر زمینه ها را از منوی تنظیمات تصویر زمینه گوشی خود مشاهده کنید ، باید برنامه کاغذ دیواری گوگل را نصب کنید و از طریق ان به تصاویر زمینه زنده نصب شده را روی گوشی خود تنظیم کنید .

1.Day & Night

رابط کاربری جدید گوشی های Oppo شامل یک سه تصویر زمینه زنده با قابلیت تغییر خودکار براساس زمان روز می باشد ، که براساس زمان فعلی روز تغییر رنگ داده و برخی از عناصر متحرک را به نمایش می گذارند.

تغییر خودکار تصویر زمینه گوشی اندروید

2.YoWindow

این در واقع یک برنامه آب و هوا است که شامل ویژگی تصویر زمینه زنده هم است .شما می توانید از منظره های مختلفی در این جا استفاده کنید که بعضی از آنها شامل عناصر متحرکی هم هستند و آب و هوا تغییر می کند تا مکان فعلی شما را منعکس کند.

تغییر خودکار تصویر زمینه گوشی اندروید براساس زمان روز

3.Forest Live Wallpaper

این برنامه دارای یک جنگل مینیمالیستی با کوهستانی در پس زمینه و آب و هوای لحظه ای می باشد .شما می توانید در این برنامه متناسب با فصل مورد علاقه خود یک تصویر زمینه زنده را انتخاب کنید و حتی می توانید رنگ درختان ، زمین و کوه ها را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط :
چگونه یک تصویر زمینه زنده برای گوشی آیفون درست کنیم ؟
دانلود مجموعه والپیپرهای زنده رابط کاربری ColorOS 7

منبع howtogeek



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *