نحوه خاموش کردن آیفون و آیپد بدون استفاده از دکمه پاور

گوشی آیفون 11

دکمه پاور کنار یا بالایی ، اصلی ترین راه برای خاموش کردن آیفون و آیپد های اپل است که به راحتی می توان از آن برای راه اندازی مجدد دستگاه استفاده کرد .با این حال ممکن است برخی اوقات این دکمه مشکلاتی داشته باشد که در این صورت خاموش کردن آیفون یا آیپد باید به روش دیگری که در ادامه خواهیم گفت انجام شود .


حتی اگر دکمه پاور هم سالم و بی نقص باشد ، دانستن این که چگونه می توانیم آیفون یا آیپد را بدون استفاده از آن ، خاموش کنیم ، مفید است و باعث می شود آسیب کم تری به سخت افزار دستگاه گران قیمت شما وارد شود .اپل از زمان iOS 11 این امکان را به شما می دهد تا دستگاه خود را بدون استفاده از دکمه کناری خاموش کنید و این برای افرادی که در فشار دادن دکمه ها ناتوان هستند ، هم بسیار مفید باشد .

چگونه آیفون خود را بدون دکمه پاور خاموش کنیم؟

1.برنامه Settings را باز کنید و روی گزینه General ضربه بزنید .
2.به پایین صفحه بروید و روی گزینه Shut Down ضربه بزنید .
3.اکنون اسلایدر پاور را از راست به چپ بکشید تا دستگاه شما خاموش شود .

خاموش کردن آیفون از تنظیمات

نحوه خاموش کردن آیفون بدون دکمه پشتیبانی Siri

سیری نمی تواند یک آیفون با سیستم عامل iOS 14 را خاموش کند اما ، وقتی از او سوال می شود ، به نظر می رسد این امکان می تواند در آینده وجود داشته باشد .با این حال اگر شما دسترسی به دکمه پاور ندارید و می خواهید صفحه آیفون خود را قفل کنید (آن را به حالت خواب درآورید) ، اسکرین شات و موارد دیگر را انجام دهید ، می توانید این کارها را با AssistiveTouch روی صفحه خود انجام دهید. این همچنین در صورت خرابی هر یک از دکمه های ولوم صدا یا کلید قطع صدا مفید است.

how to turn off iPhone without button Siri support

برای فعال کردن این دکمه می توانید به تنظیمات و قسمت Accessibility بروید و از قسمت Touch و سپس AssistiveTouch این گزینه را فعال کنید .با این کار یک دکمه مجازی شناور را روی صفحه نمایش همیشه خواهید دید که با ضربه زدن روی آن به گزینه های مختلفی که قابل سفارشی سازی هم می باشد ، دسترسی خواهید داشت .

فعال کردن دکمه وسط مجازی آیفون

مطلب مرتبط :
تازه سازی برنامه ها در پس زمینه آیفون چیست و چطور آن را خاموش کنیم ؟
چگونه مشکل پاک نشدن برنامه ها در آیفون و آیپد را برطرف کنیم ؟
چگونه مشکلات هات اسپات در آیفون و آیپد را برطرف کنیم ؟

منبع 9to5mac



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *