دانلود تصاویر پس زمینه iOS 13 با کیفیت اصلی

تصاویر پس زمینه iOS 13

اپل در نهایت iOS 13 و سیستم عامل جدید iPad OS را برای آیفون ها و آیپدهای سازگار منتشر کرد.علاوه بر قابلیت ها و ویژگی های جدید ، این نسخه از iOS شامل تصاویر پس زمینه جدیدی هم می باشد که شما می توانید آنها را در ادامه این مطلب دانلود کنید .

دانلود کنید » تقویم سال 99 شمسی برای اپلیکیشن گوگل Calendar به همراه تمام مناسبت ها

iOS 13 به نسبت 12 تغییرات اساسی تر و مهمی داشته است که حالت تاریک یا Dark Mode مهمترین آنها می باشد .در این حالت پس زمینه تمام صفحات و برنامه های اصلی از سفید و خاکستری روشن به مشکی و خاکستری تیره تغییر پیدا می کند.گفتنی است که این حالت در نمایشگرهای OLED به نسبت صفحه نمایش های LCD زیباتر خواهد بود و می تواند به کاهش مصرف باتری نیز کمک کند .

تصاویر پس زمینه جدیدی در iOS 13 ارائه شده است که این والپیپرها هم در دو حالت پس زمینه مشکی و سفید با رنگ بندی های متنوع طراحی شده اند .با فعال شدن حالت تاریک در آیفون و آیپد این والپیپرها به صورت خودکار به پس زمینه مشکی تغییر پیدا میکنند و همچنین برای تصاویری که از گالری به عنوان تصویر زمینه انتخاب می کنید هم این کاهش رنگ به صورت داینامیکی اتفاق می افتد .

همچنین اپل این امکان را به کاربران آیفون یا آیپد می دهد تا در تنظیمات مربوط به Display( صفحه نمایش) علاوه بر انتخاب حالت روشن یا تاریک به صورت دستی ، از یک گزینه اتوماتیک برای فعال شده حالت تاریک پس از غروب آفتاب ، یا هر زمان دیگری در طول روز استفاده کنند .

مطلب مرتبط » بررسی iOS 13 : ویژگی ها و قابلیت های جدید

شما می توانید این 9 تصویر زمینه را با کیفیت بالا ( 2208* 1242 پیکسل ) و با فرمت PNG از لینک زیر دانلود کنید و بر روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید .علاوه بر این 9 تصویر تعداد دیگری از تصویر زمینه های مشابه وجود دارد که آنها هم از کیفیت بالای 3208 *3208 پیکسل برخوردار می باشند .

دانلود تصاویر پس زمینه iOS 13

در پایان برای دانلود والپیپرهای بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید .

منبع droidviews



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *