دانلود کنید : تصاویر پس زمینه آیفون 14 و 14 پرو با کیفیت بالا

تصاویر پس زمینه آیفون 14 پرو

اپل از امروز جمعه 18 شهریور ماه ، فروش آیفون 14 را شروع می کند . تصاویر پس زمینه آیفون 14 و 14 پرو هم اکنون در دسترس است که در ادامه می توانید آنها را دانلود کنید .

مطلب مرتبط » iOS 16 : راهنمای سفارشی سازی صفحه قفل آیفون

این سری از آیفون ها در چهار مدل معرفی شده و در حالی که مدل های استاندارد تفاوت زیادی با نسل قبل ندارند ، مدل های پرو با طراحی جدید برای بریدگی نمایشگر معرفی شده اند .آیفون 14 و 14 پلاس به ترتیب با برچسب قیمت 800 و 900 دلار ، از نظر طراحی هیچ تفاوتی با آیفون 13 ندارند و حتی امسال اپل برای اولین بار از تراشه A15 سال قبل برای این دو مدل استفاده کرده است .

اما آیفون 14 پرو و پرو مکس با برچسب قیمت 1000 و 1100 دلار ، مطابق انتظار به یک نوع بریدگی جدید برای دوربین سلفی و فیس آیدی مجهز شده اند ، که به گفته اپل 30 درصد کوچکتر از طراحی ناچ قبلی است .اپل این بریدگی قرصی شکل را جزیره پویا می نامد به این دلیل که می تواند به طور خودکار به اشکال مختلف تغییر کند تا اعلان ها، هشدارها و اطلاعات دیگر را به صورت تعاملی نشان دهد.

آیفون 14 پرو

علاوه بر تراشه جدید A16 ، آیفون 14 پرو و پرو مکس ، به یک سیستم دوربین پیشرفته تر مجهز هستند .دوربین اصلی این آیفون ها برای اولین بار با 48 مگاپیکسل مجهز شده و همچنین سنسور بزرگ تری هم دارند که باعث می شوند کیفیت عکس ها در تاریکی تا دو برابر بهتر شوند .علاوه بر این ویژگی های دیگری مثل حالت اکشن مود و سینمایی بهبود یافته هم برای تمام آیفون های 14 ارائه شده است .

مثل همیشه اپل این آیفون های جدید را با برخی تصاویر پس زمینه منحصر به فرد معرفی کرده است که مانند سال گذشته این تصاویر با رنگ خود آیفون ها هماهنگ هستند و دارای نسخه روشن و تاریک می باشند .خوشبختانه اکنون همه والپیپرها با وضوح کامل در دسترس ما هستند و شما می توانید از لینک زیر تمام آنها را یکجا دانلود کنید و پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده ( zip ) هر کدام را که می خواهید روی صفحه قفل یا اصلی تنظیم کنید .

مناسب برای : گوشی هوشمند و تبلت
تعداد : 9
وضوح : QHD+
حجم : 18 مگابایت


مطلب مرتبط :
دانلود کنید : تصاویر پس زمینه iOS 16 با بهترین کیفیت
ویژگی های جدید در iOS 16 : صفحه قفل جدید و دیگر تغییرات مهم


جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *