دانلود تصاویر پس زمینه گوشی گلکسی A20 اس سامسونگ

گوشی گلکسی A20 اس

سامسونگ به فاصله شش ماه دو سری از گوشی های میان رده جدید A و M را معرفی کرده است که یکی از آخرین دستگاه های رونمایی شده ، گلکسی A20 اس می باشد که مدل ارتقا یافته گوشی گلکسی A20 می باشد .


گلکسی A20s از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد و تنها در پنل پشتی به جای یک قاب ساده و تک رنگ از طرح بندی هلوگرافیکی استفاده شده است که با تابش نور به شکل های مختلفی ظاهر خواهد شد .در قسمت جلوی گوشی شاهد یک عقب گرد نسبت گلکسی A20 می باشیم و به جای نمایشگر سوپرآمولد ، سامسونگ تصمیم گرفته از یک پنل LCD ارزان قیمت تر استفاده کند .

Samsung Galaxy A20s

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی وضوح HD+ را همانند مدل قبلی ارائه می دهد اما بدون شک کیفیت صفحه نمایش سوپر آمولد را نخواهد داشت . به غیر از صفحه نمایش در سایر قسمت ها گلکسی A20 اس به نسبت A20 مشخصات بالاتری را دارد که مهمترین آن اضافه شدن یک دوربین دیگر به پشت می باشد .

مطلب مرتبط » گوشی گلکسی A70s با دوربین بهتر و طراحی جدید در پشت معرفی شد

در گلکسی A20 اس به جای دو دوربین از سه عدد دوربین استفاده شده است که در اصل یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده ، اضافه شده است .دوربین اصلی و دوربین عمق سنج در این گوشی همانند گلکسی A20 به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی می باشد .دوربین سلفی هم همان سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 می باشد .

Samsung Galaxy A20s

گلکسی A20 اس همانند A20 به سیستم عامل اندروید 9 Pie و رابط کاربری One مجهز می باشد که البته شامل تصاویر پس زمینه یا والپیپرهای جدید می باشد که همانند تصاویر پس زمینه گلکسی A20 از طراحی پرجنب و جوش و با رنگ های شاد برخوردار می باشند که شما می توانید این هشت تصویر را با کیفیت اصلی 1520*720 پیکسل ) از لینک زیر دانلود و پس از خارج کردن از حالت فشرده ، آنها را روی گوشی خود استفاده کنید .

دانلود تصاویر پس زمینه گوشی گلکسی A20s

از مشخصات داخلی این گوشی هم می توان به تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 450 ، حافظه 3 یا 4 گیگابایت به همراه حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیگ ، باتری 4000 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 15 وات و پورت USB 2.0 Type C اشاره کرد.گلکسی A20 اس 155 یورو قیمت گذاری شده که حدود 5 یورو گران تر از گلکسی A20 می باشد .

در پایان می توانید برای دانلود سایر تصاویر پس زمینه مربوط به دیگر گوشی های جدید ، به این صفحه مراجعه کنید .

منبع droidviews



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *