گوشی پرچمدار شیائومی Mi Note 10 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی شیائومی Mi Note 10

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که سامسونگ می خواهد در گلکسی S11 از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده کند اما هم اکنون گوشی پرچمدار شیائومی Mi Note 10 با یک دوربین پنج گانه پشتی و سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی رونمایی شده است که در ادامه این مطلب با بررسی و تصاویر بیشتری از این گوشی همراه شما هستیم .


شیائومی Mi Note 10 در حقیقت نسخه جهانی گوشی شیائومی CC9 Pro می باشد که برای بازار چین رونمایی شده بود .تفاوت Mi Note 10 با مدل چینی خود تنها در قیمت و دسترسی به خدمات گوگل می باشد و سایر مشخصات هر دو گوشی یکسان می باشد .همچنین این گوشی از یک مدل پرو هم برخوردار است که تنها از حافظه رم و ذخیره سازی بیشتر و چند بهبود جزئی بهره می برد .

گوشی شیائومی Mi Note 10

شیائومی برای این گوشی پرچمدار جدید خود از یک صفحه نمایش 6.47 اینچی سوپرآمولد با وضوح 2340*1080 استفاده کرده است که بریدگی U شکل در بالا برای دوربین سلفی به چشم می خورد و سنسور اثر انگشت در زیر صفحه تعبیه شده است .

شیائومی Mi Note 10

از ویژگی های مهم این صفحه نمایش می توان به پشتیبانی از استاندارد HDR10 ، فضای رنگی گسترده DCI-P3 ، حداکثر روشنایی 600 نیت ، شیشه گوریلاگلس 5 و صفحه نمایش همیشه روشن یا Always-on display اشاره کرد .

بررسی گوشی شیائومی Mi Note 10

در بدنه پشتی دوربین پنج گانه به صورت عمودی قرار گرفته است و فلش LED دوگانه هم در کنار آن قرار گرفته است .شیائومی Mi Note 10 به یک دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپیکسلی ساخته شده با همکاری شرکت سامسونگ مجهز است .این دوربین اصلی از دهانه دیافراگم F/1.7 بهره می برد و به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز است .

دوربین پنج گانه شیائومی Mi Note 10

در کنار این دوربین اصلی ، یک عدد دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم خودکار دو برابر ، یک عدد دوربین 5 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت زوم خودکار 5 برابر و مجهز به لرزشگیر اپتیکال ، یک عدد دوربین 20 مگاپیکسلی اولتراواید برای عکس برداری با زاویه باز و یک دوربین 2 مگاپیکسلی اختصاصی برای عکس برداری ماکرو از فاصله 1.5 سانتی سوژه قرار گرفته است .

این دوربین پنج گانه می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K را با نرخ 30 فریم در ثانیه را ضبط کند و از قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن با وضوح HD و با نرخ 960 فریم در ثانیه نیز برخوردار است .دوربین سلفی گوشی نیز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از استاندارد HDR مجهز شده است .

شیائومی Mi Note 10 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی

همچنین این دوربین به قابلیت Night Mode 2.0 برای عکاسی در شب مجهز است که به جای فرمت معمول jpeg از فرمت raw بهره می برد که جزئیات بیشتر و دامنه داینامیکی بهتری را به ارمغان می آورد .همچنین این حالت را می تواند برای دوربین اولتراواید هم استفاده کرد که در بروزرسانی های بعدی به گوشی اضافه می شود .

مطلب مرتبط » بررسی گوشی گلکسی 5G A90 : اولین میان رده 5G سامسونگ

شیائومی Mi Note 10 به تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 730G مجهز می باشد که این تراشه به نسبت تراشه پرچمدار اسنپدراگون 855 توان کم تری و پردازنده مرکزی آن از حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز پشتیبانی می کند .در کنار این تراشه یک حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی قرار می گیرد که در مدل Pro این مقدار به 8 گیگ حافظه رم و 256 گیگ حافظه داخلی ارتقا می یابد .البته باید گفت که امکان استفاده از رم میکرو هم وجود ندارد .

گوشی شیائومی Mi Note 10

شیائومی برای این گوشی از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5260 میلی آمپر استفاده کرده که از شارژ سریع 30 وات هم پشتیبانی می کند .البته خبری از شارژ بی سیم در این گوشی نخواهد بود و قابلیت ضد آب و گرد و غبار هم وجود ندارد .

گوشی شیائومی Mi Note 10

از مشخصات مهم دیگر این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 11 ، پورت USB 2.0 Type C ، جک 3.5 هدفون ،بلوتوث نسخه 5 و اسپیکرهای معمولی اشاره کرد. در نهایت باید گفت که قیمت این گوشی 549 یورو می باشد که برای مدل Pro این قیمت 649 یورو خواهد بود .

منبع gsmarena



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *