گوشی گلکسی A20 سامسونگ با نمایشگر اینفینیتی V و باتری 4000 میلی معرفی شد

گوشی گلکسی A20 سامسونگ

سامسونگ در جهت حضور پررنگ تر در بازار گوشی های میان رده استراتژی جدیدی را در پیش گرفته و در همین راستا ماه گذشته از گوشی های گلکسی A30 و گلکسی A50 رونمایی کرد و حالا عضو دیگری از این خانواده را با نام گلکسی A20 رونمایی کرده است .


گلکسی A20 یک گوشی میان رده با مشخصاتی ما بین دو گوشی A10 و A30 می باشد که با توجه به قیمت پایین ، می تواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان گوشی های سامسونگ باشد .Galaxy A20 از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی اینفینیتی V برخوردار است که این نمایشگر از وضوح 720*1560 (HD+) برخوردار است .همچنین بدنه این گوشی از جنس 3D Glasstic ساخته شده که همان طور که از نام آن پیداست از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است .

سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی مشابه آن چیزی است که در گلکسی A30 استفاده شده و همانند آن از پردازنده اگزینوس 7884 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار است .حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از اسلات رم میکرو هم در این گوشی دیده می شود .

در پشت گلکسی A20 یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور اثر انگشت بیضی شکل به چشم می خورد که این سنسور در گوشی گلکسی A10 وجود ندارد .همچنین دوربین سلفی این گوشی هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می کند .دوربین اصلی این گوشی توانایی فیلم برداری با وضوح 1080 پیکسل را با نرخ 30 فریم در ثانیه خواهد داشت .

بررسی گلکسی S10 و گلکسی S10+ : پرچمداران گران قیمت و قدرتمند سامسونگ

سایر مشخصات گوشی گلکسی A20 سامسونگ

_ باتری 4000 میلی آمپری بدون قابلیت شارژ سریع

_ پورت microUSB 2.0 به همراه جک 3.5 هدفون و بلوتوث نسخه 4.2

در حال حاضر این گوشی برای بازار روسیه با قیمت 249 دلار و در رنگ های آبی و مشکی در نظر گرفته شده و مشخص نیست چه زمانی در دیگر کشورها عرضه شود.

در خبری دیگری در مورد گوشی های میان رده جدید سامسونگ امروز مشخصات و تصاویر رندری مربوط به گوشی گلکسی A40 منتشر شده که نشان می دهد چهارمین عضو خانواده گوشی های سری A هم به زودی معرفی خواهد شد.

از مشخصات احتمالی گلکسی A40 می توان به نمایشگر 5.7 اینچی با بریدگی V شکل برای دوربین سلفی و پردازنده اسنپدراگون 7885 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد .همچنین پشت این گوشی هم یک دوربین دو گانه قرار گرفته و خبری از دوربین سه گانه نخواهد بود . البته سامسونگ قصد دارد گوشی دیگری از این سری را با نام گلکسی A90 هم رونمایی کند که احتمالا این دو گوشی تا یک ماه آینده رسما رونمایی خواهند شد .

منبع gsmarena



جدیدترین مطالب

[smartslider3 slider="9"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *